CTP PROJEKT d.o.o.
A: Ulica Grge Tuškana 41/II, Zagreb
IBAN: HR5723600001102029633
OIB: 64106410121
Za potrebe izgradnje nove (lijeve) tunelske cijevi i rekonstrukcije postojeće (desne) cijevi tunela Učka, na dionici Vranja – Tunel Učka – Portal Kvarner, u sklopu AC Istarski ipsilon – A8, CTP PROJEKT je sudjelovao od 2011. do 2025. na sljedećim projektima:
PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA
PROJEKTI VENTILACIJE TUNELSKIH TRAFOSTANICA
PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE
ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA
PRIKAZ MJERA ZAŠTITE OD POŽARA
PLAN ZAŠTITE OD POŽARA
PROCJENA UGROŽENOSTI OD POŽARA
PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA
PROJEKTI IZVEDENOG STANJA
PROGRAMI PRIMOPREDAJNIH ISPITIVANJA
Desna cijev tunela Učka je duljine 5062 metara i izgrađena je u vidu jedne tunelske cijevi sa dvosmjernim jednotračnim prometom. Tunel Učka pušten je u promet 1981. godine i do izgradnje tunela Mala Kapela i Sveti rok bio je najduži tunel u Hrvatskoj.
U nastavku samog tunela Učka se na istarskoj strani nalaze i dva kraća jednocjevna tunela sa dvosmjernim jednotračnim prometom. To su tunel Zrinščak I (200 m) i tunel Zrinščak II (50 m).
U tijeku je rekonstrukcija desne cijevi nakon što je u promet puštena nova (lijeva) cijev tunela Učka.
2024. godine završena je izgradnja druge (lijeve) tunelske cijevi duljine 5634 metara koja je vođena približno paralelno sa postojećom. Desna i novoizgrađena lijeva tunelska cijev su međusobno povezane poprečnim prolazima za pješake, poprečnim prolazima za vozila kao i poprečnim prolazima za interventna vozila.
Nakon završetka rekonstrukcije, tunel Učka će u konačnici biti dvocijevni tunel s jednosmjernim prometom u svakoj cijevi, s dvije vozne trake po smjeru. Svi sustavi obje cijevi tunela bit će integrirani u cjelinu. Neki od tih sustava su vatrodojava, ventilacija, dinamička prometna signalizacija itd.
Ovim projektom je izgrađeno ukupno 32,5 km novih cesta, od čega osnovu projekta čini izgradnja mosta, duljine 2,5 km, kao izravne cestovne veze između većeg dijela Hrvatske i južne Dalmacije, koja je neumskim koridorom (širine približno 10 km) odvojena od ostatka Hrvatske.
Projekt je podijeljen na tri faze izgradnje:
Dionica Sparagovići-Doli uključuje tunele Polakovica (1242 m) i Supava (1290 m)
Dionica Duboka – Sparagovići uključuje most Pelješac te tunele Kamenice (499 m) i Debeli Brijeg (2467 m).
CTP Projekt bio je uključen sljedeće projekte:
Tuneli Kamenice, Debeli Brijeg, Polakovica, Supava
Pelješki Most
TUNEL SPLIT
Željeznički urbani tunel duljine 1892 m. Tunel ima jednu tunelsku cijev sa dvokolosiječnim prometom. U tijeku je rekonstrukcija tunela te izgradnja željezničke stanice unutar tunela.
CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:
REKONSTRUKCIJA ŽELJEZNIČKOG KOLODVORA RIJEKA BRAJDICA I KONTEJNERSKOG TERMINALA BRAJDICA
Projekt se odvijao u 3 etape:
CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:
CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:
Dionica: KRIŽEVCI-KOPRIVNICA-DRŽAVNA GRANICA
Dionica Križevci – Koprivnica – državna granica (42,6 km) sastavni je dio glavne željezničke koridorske pruge za međunarodni promet M201 DG – Botovo – Dugo Selo na koridoru RH2 te je ujedno dio dionice Rijeka – Zagreb – Budimpešta na Mediteranskome koridoru. Projektom se izvode radovi na dogradnji drugoga kolosijeka i rekonstrukciji postojećega kolosijeka od Križevaca do mađarske granice. Omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h.
CTP Projekt bio je uključen u izradu Elaborata zaštite od požara (2014) za predmetnu dionicu.
Dionica: HRVATSKI LESKOVAC-KARLOVAC
Dionica Hrvatski Leskovac – Karlovac (44,0 km) sastavni je dio glavne koridorske željezničke pruge za međunarodni promet M202 Zagreb GK – Rijeka na koridoru RH2 te je ujedno dio dionice Rijeka – Zagreb – Budimpešta na Mediteranskome koridoru. Provedbom radova dionica Hrvatski Leskovac – Karlovac će biti osposobljena za najveću dopuštenu brzinu od 160 km/h.
Sadašnja jednokolosiječna elektrificirana pruga provedbom Projekta postat će dvokolosiječna. Također će se povećati konkurentnost luke Rijeka putem poboljšanja njezine prometne povezanosti s tržištima srednje Europe. Isto tako, Projekt će doprinijeti unaprjeđenju prigradskog prijevoza gradova Zagreba i Karlovca.
CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:
Omiška obilaznica je dio projekta multimodalne platforme splitske aglomeracije i jedan od najvećih infrastrukturnih objekata u Splitsko-dalmatinskoj županiji, ukupne vrijednosti od 90 milijuna eura.
Projekti izgradnje obilaznice Omiša su obuhvaćali izgradnju novih cesta ukupne dužine 3,7 km, izgradnji novog tunela „Komorjak sjever“ u dužini od 600 m, tunela Omiš dužine 1470 m, tunela Brzet u dužini od 220 m, kao i izgradnji mosta preko rijeke Cetine u dužini od 225 metara.
Planiran je nastavak dionice prema Dugom Ratu te nastavak radova na tunelu Komorjak. U nastavku dionice nalaze se još tuneli Ljut 1 i Ljut 2 te tunel Dugi Rat duljine 852 m. Do izgradnje dionice državne ceste DC8 Stobreč – Dugi Rat – Omiš, u funkciji će biti odvojak tunela „Komorjak sjever“, dok se ne izgradi poddionica od km 15+800 do km 17+005,50, te dok se ista ne poveže s državnom cestom DC8 i na taj način se ostvari prometna cjelina.
Po puštanju u promet poddionice od km 15+800 do km 17+005,50, odvojak tunela „Komorjak sjever“ kao i dio državne ceste do državne ceste DC70 više neće biti u prometnoj funkciji već će služiti isključivo za potrebe održavanja, kao evakuacijski izlaz u slučaju incidentnih situacija te kao moguć pristupni pravac za vatrogasnu intervenciju.
ALGORITMI POŽARNIH SCENARIJA (2009)
ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA (2012-2021)
PROJEKT VENTILACIJE TUNELA (2013-2024)
PROJEKT VENTILACIJE TUNELSKE TRAFOSTANICE (2019-2023)
PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE (2013-2023)
STUDIJE UGROŽENOSTI OD POŽARA (2018-2023)
ANALIZA RIZIKA PRIJEVOZA OPASNIH TERETA (2018)
PRIKAZ SVIH PRIMIJENJENIH MJERA ZAŠTITE OD POŽARA (2024)
PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNIH ISPITIVANJA (2024)
Autocesta Bar – Boljare je autocesta u Crnoj Gori, dio autoceste Beograd – Bar. Planirana dužina je 165 km, a autocesta će imati 48 tunela te 107 mostova i vijadukata. Enormni troškovi izgradnje rezultat su planinskog terena na većini planirane dionice. Izgradnja ove autoceste od strateškog je značaja za Crnu Goru.
Autocesta će ići dionicom kroz Berane, Andrijevicu, Mateševo, Smokovac, pored Podgorice, sve do Bara. Autocesta je dizajnirana da poveže luku Bar na crnogorskoj jadranskoj obali sa susjednom Srbijom.
CTP Projekt bio je uključen u projekt 2017. godine za 15 tunela.
PROJEKT VENTILACIJE TUNELA
PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE
ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA
PROJEKTANTSKO MIŠLJENJE - OCJENA VATROOTPORNOSTI BETONSKOG KABELSKOG KANALA U TUNELIMA NA AC BAR - BOLJARE
Tunel Mala Kapela najduži je cestovni tunel u Hrvatskoj, na autocesti A1. Nalazi se u predjelu između sela Jezerane i Modruš između izlaza za Ogulin i za Brinje na autocesti A1.
Tunel ima dvije cijevi koje su međusobno razmaknute 25 metara. Cijevi ovog tunela su različitih dužina, jedna je duga 5780 metara a druga 5821 metar. Zapadna cijev tunela puštena je u promet 15. lipnja 2005. godine. Istočna cijev u promet je puštena 30. svibnja 2009.
Obje tunelske cijevi su opremljene ventilacijom, potpunom svjetlosnom i znakovnom signalizacijom, izlazima u slučaju nužde, proširenjima za zaustavljanje u slučaju nužde a same cijevi su na više mjesta povezane manjim prolazima u slučaju da jedna od cijevi bude blokirana, od tih prolaza 6 je za vozila a 14 je pješačkih.
CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:
PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA
PROJEKTI VATRODOJAVE
PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA
ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA
Tunel Sveti Rok je cestovni tunel u Lici, na autocesti A1 od Zagreba do Dubrovnika. Dugačak je 5679 m, odnosno 5670 m (lijeva i desna cijev), prolazi kroz Velebit između naselja Sveti Rok (sa sjeverne strane, po njemu je i dobio ime) i Maslenice (s južne strane). Zapadna cijev tunela otvorena je 2003. godine, dok je istočna otvorena 30. svibnja 2009.
CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:
PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA
PROJEKTI VATRODOJAVE
PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA
ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA
Tunel je dugačak 4248 m, ima kolnik od 7,7 m i servisnu cijev sa zapadne strane dugu 4255,62 m. Tunel se nalazi na trasi državna cesta D76. Prolazi kroz Biokovo između naselja Bast u općini Baška Voda (s južne strane) i Rastovac u općini Zagvozd (sa sjeverne strane).
Nazvan je po istoimenom biokovskom vrhu podno kojeg se nalazi. Radi se o četvrtom po duljini tunelu u Hrvatskoj, ali je po nadsloju od 1336,5 m, odnosno visini stijena od tunelske cijevi do vrha planine, prvi cestovni tunel u Europi u krškom masivu. Gradnja tunela počela je 25. ožujka 2008. godine sa sjeverne strane. Tunel je probijen 21. siječnja 2010. godine.
CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:
PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA
PROJEKTI VATRODOJAVE
PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA
ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA
STUDIJA UGROŽENOSTI OD POŽARA
PROJEKT VENTILACIJE TRAFO-STANICE U POPREČNIM PROLAZIMA ZA VOZILA
ELEKTRO PROJEKT - VRATA U POPREČNIM PROLAZIMA ZA INTERVENTNA VOZILA I U SERVISNOM TUNELU
PROCJENA UGROŽENOSTI OD POŽARA I TEHNOLOŠKE EKSLOZIJE
PLAN ZAŠTITE OD POŽARA
REVIZIJA - PROCJENA UGROŽENOSTI OD POŽARA I TEHNOLOŠKE EKSPLOZIJE
REVIZIJA - PLAN ZAŠTITE OD POŽARA
REVIZIJA ANALIZE OPASNIH TERETA (DG-QRAM)
Dionica je spojna cesta u Republici Sloveniji. Na spomenutoj dionici nalaze se 3 tunela, Kozarica, Kameno i Brezovje. Kameno je najdulji od 3 tunela sa 650 m i radi se o ukopanom tunelu kvadratnog presjeka.
CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:
ANALIZA RIZIKA
SUSTAV VENTILACIJE
STUDIJA UGROŽENOSTI OD POŽARA
RADNI I SIGURNOSNI SUSTAVI TUNELA
Koridor Vc je multimodalni (cestovni i željeznički) transportni koridor koji povezuje Mađarsku, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu na potezu Budimpešta – Osijek – Sarajevo – Ploče.
U Bosni i Hercegovini autocesta na Koridoru Vc od sjeverne granice s Republikom Hrvatskom pruža se pravcem: Svilaj – Odžak – Modriča – Doboj – Zenica – Kakanj – Visoko – Sarajevo – Konjic – Mostar – Čapljina – južna granica s Republikom Hrvatskom, u mjestu Bijača. Koridor Vc poboljšava povezanost Bosne i Hercegovine sa susjednim zemljama i unapređuje potencijale za ekonomski razvoj.
Projekt ima snažnu podršku Vlade FBiH, a očekuje se da će omogućiti bolju integraciju zemlje u europske ekonomske i društvene strukture. Izgradnja autoceste koja povezuje Srednju Europu s Jadranskim morem započela je izgradnjom autoceste Zenica – Sarajevo davne 1975. godine.
TUNEL GOLUBINJA
TUNEL HRANJEN
TUNEL ZENICA
TUNEL ŠUNJA GLAVA– Vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL KVANJ– Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL KIČIN - Vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL GORICA - Vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL DEBELO BRDO - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL ROŽNI KUCI - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL KOMIĆ - Vatrodojava i vatrozaštita
COKP – MOSTAR SJEVER - Centralni nadzorni sustav vatrodojave
TUNEL KOČINE - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL SAMAC - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita
TUNEL OŠTRI RAT - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita
COKP – ZVIRIĆI - Centralni nadzorni sustav vatrodojave
TUNEL 1. MART:
Revizija operativne strategije upravljanja sustavom ventilacije cestovnih tunela na A1
TUNEL BIJELA VLAKA - Vatrodojava i vatrozaštita
TUNNEL VENTILATION DESIGN
TUNNEL SUBSTATION VENTILATION DESIGN
FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGN
FIRE PROTECTION STUDIES
DISPLAY OF FIRE PROTECTION MEASURES
FIRE PROTECTION PLAN
FIRE RISK ASSESSMENT
FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS
AS-BUILT DESIGNS
HANDOVER TEST PROGRAMS
The right tube of the Učka Tunnel is 5062 meters long and was built as a single tunnel tube with two-way single-lane traffic. The Učka Tunnel was opened to traffic in 1981 and until the construction of the Mala Kapela and Sveti Rok tunnels, it was the longest road tunnel in Croatia. In the continuation of the Učka Tunnel itself, on the Istrian side, there are two shorter single-tube tunnels with two-way single-lane traffic.
These are the Zrinščak I Tunnel (200 m) and the Zrinščak II Tunnel (50 m). The reconstruction of the right tube is underway after the new (left) tube of the Učka Tunnel was opened to traffic.
In 2024, the construction of the second (left) tunnel tube was completed, with a length of 5634 meters, which runs approximately parallel to the existing one. The right and newly built left tunnel tubes are interconnected by cross passages for pedestrians, cross passages for vehicles, and cross passages for emergency vehicles.
After the reconstruction is complete, the Učka Tunnel will ultimately be a two-tube tunnel with one-way traffic in each tube, with two lanes in each direction.
All systems of both tunnel tubes will be integrated into a whole. Some of these systems are fire alarm, ventilation, dynamic traffic signalization, etc.
Tunnels Kamenice, Debeli Brijeg, Polakovica, Supava
SPLIT TUNNEL
Railway urban tunnel 1892 m long. The tunnel has one tunnel tube with double-track traffic. The reconstruction of the tunnel and the construction of a railway station within the tunnel are underway.
CTP Projekt was involved in the following projects:
RECONSTRUCTION OF THE RIVER BRAJDICA RAILWAY STATION AND THE BRAJDICA CONTAINER TERMINAL
The project was carried out in 3 stages:
CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:
Section: KRIŽEVCI-KOPRIVNICA-STATE BORDER
The section Križevci – Koprivnica – state border (42.6 km) is an integral part of the main railway corridor line for international traffic M201 DG – Botovo – Dugo Selo on the corridor RH2 and is also part of the section Rijeka – Zagreb – Budapest on the Mediterranean corridor. The project carries out works on the extension of the second track and the reconstruction of the existing track from Križevci to the Hungarian border. It will be possible to reach train speeds of up to 160 km/h.
CTP Projekt was involved in the preparation of the Fire Protection Study (2014) for the section in question.
Section: HRVATSKI LESKOVAC-KARLOVAC
The section Hrvatski Leskovac – Karlovac (44.0 km) is an integral part of the main corridor railway line for international traffic M202 Zagreb GK – Rijeka on the corridor RH2 and is also part of the section Rijeka – Zagreb – Budapest on the Mediterranean corridor. With the implementation of the works, the section Hrvatski Leskovac – Karlovac will be enabled for the maximum permitted speed of 160 km/h.
The current single-track electrified line with the implementation of the project will become double-tracked. The competitiveness of the Port of Rijeka will also be increased by improving its transport connections with Central European markets. Also, the Project will contribute to the improvement of suburban transport in the cities of Zagreb and Karlovac.
CTP Projekt was involved in the following projects:
The Omiš bypass is part of the multimodal platform project of the Split agglomeration and one of the largest infrastructure facilities in the Split-Dalmatia County, with a total value of 90 million euros.
The projects for the construction of the Omiš bypass included the construction of new roads with a total length of 3.7 km, the construction of a new tunnel “Komorjak sjever” in the length of 600 m, the Omiš tunnel with a length of 1470 m, the Brzet tunnel in the length of 220 m, as well as the construction of a bridge over the Cetina River in the length of 225 meters.
The section is planned to continue towards Dugi Rat and to continue work on the Komorjak tunnel. The section continues with the Ljut 1 and Ljut 2 tunnels and the 852 m long Dugi Rat tunnel. Until the construction of the DC8 Stobreč – Dugi Rat – Omiš state road section, the “Komorjak sjever” tunnel branch will be in operation, until the subsection from km 15+800 to km 17+005.50 is built, and until it is connected to the DC8 state road, thus creating a traffic unit.
After the subsection from km 15+800 to km 17+005.50 is opened to traffic, the “Komorjak sjever” tunnel branch, as well as the part of the state road to the DC70 state road, will no longer be in traffic function, but will serve exclusively for maintenance purposes, as an evacuation exit in case of incidents, and as a possible access route for firefighters.
FIRE SCENARIO ALGORITHMS (2009)
FIRE PROTECTION STUDIES (2012-2021)
TUNNEL VENTILATION DESIGN (2013-2024)
TUNNEL SUBSTATION VENTILATION DESIGN (2019-2023)
FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGNS (2013-2023)
FIRE RISK STUDIES (2018-2023)
RISK ANALYSIS OF THE TRANSPORT OF DANGEROUS GOODS (2018)
OVERVIEW OF ALL APPLIED FIRE PROTECTION MEASURES (2024)
FIRE TEST PROGRAMS AND REPORTS (2024)
TUNNEL VENTILATION DESIGN
FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGNS
FIRE PROTECTION STUDIES
DESIGN OPINION - ASSESSMENT OF FIRE RESISTANCE OF CONCRETE CABLE DUCT IN TUNNELS ON HIGHWAY BAR - BOLJARE
The Mala Kapela tunnel is the longest road tunnel in Croatia, on the A1 motorway. It is located in the area between the villages of Jezerane and Modruš between the exit to Ogulin and Brinje on the A1 motorway.
The tunnel has two tubes that are spaced 25 meters apart. The tubes of this tunnel are of different lengths, one is 5780 meters long and the other is 5821 meters long. The western tube of the tunnel was opened to traffic on June 15, 2005.
The eastern tube was put into service on May 30, 2009. Both tunnel tubes are equipped with ventilation, full light and sign signalling, emergency exits, emergency stop extensions, and the tubes themselves are connected in several places by smaller passages in case one of the tubes is blocked, of these passages 6 are for vehicles and 14 are pedestrian.
CTP Projekt was involved in the following projects:
TUNNEL VENTILATION DESIGN
FIRE ALARM DESIGN
FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS
FIRE PROTECTION STUDY
The Sveti Rok Tunnel is a road tunnel in Lika, on the A1 motorway from Zagreb to Dubrovnik.
It is 5679 m long, or 5670 m (left and right tubes), passing through Velebit between the settlements of Sveti Rok (on the north side, after which it was named) and Maslenica (on the south side). The west tube of the tunnel was opened in 2003, while the east tube was opened on May 30, 2009.
CTP Projekt was involved in the following projects:
TUNNEL VENTILATION DESIGN
FIRE ALARM DESIGN
FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS
FIRE PROTECTION STUDY
The tunnel is 4248 m long, has a pavement of 7.7 m and a service tube on the west side 4255.62 m long. The tunnel is located on the route of the state road D76. It passes through Biokovo between the village of Bast in the municipality of Baška Voda (on the south side) and Rastovac in the municipality of Zagvozd (on the north side). It is named after the Biokovo peak of the same name, at the foot of which it is located.
It is the fourth longest tunnel in Croatia, but with an overlay of 1336.5 m, i.e. the height of the rocks from the tunnel tube to the top of the mountain, it is the first road tunnel in Europe in the karst massif. The construction of the tunnel began on March 25, 2008, on the north side. The tunnel was breached on January 21, 2010.
CTP Projekt was involved in the following projects:
TUNNEL VENTILATION DESIGN
FIRE ALARM DESIGN
FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS
FIRE PROTECTION STUDY
FIRE RISK STUDY
SUBSTATION VENTILATION DESIGN IN TRANSVERSE PASSAGES FOR VEHICLES
ELECTRICAL DESIGN - DOORS IN THE TRANSVERSE PASSAGES FOR EMERGENCY VEHICLES AND IN THE SERVICE TUNNEL
FIRE AND TECHNOLOGICAL EXPLOSION RISK ASSESSMENT
FIRE PROTECTION PLAN
AUDIT - FIRE AND TECHNOLOGICAL EXPLOSION RISK ASSESSMENT
AUDIT - FIRE PROTECTION PLAN
HAZARDOUS GOODS ANALYSIS AUDIT (DG-QRAM)
The section is a connecting road in the Republic of Slovenia. There are 3 tunnels on the mentioned section, Kozarica, Kameno and Brezovje. Kameno is the longest of the 3 tunnels at 650 m and is a buried tunnel with a square cross-section.
CTP Projekt was involved in the following projects:
RISK ANALYSIS
VENTILATION SYSTEM DESIGN
FIRE RISK STUDY
TUNNEL OPERATING AND SAFETY SYSTEMS
Corridor Vc is a multimodal (road and rail) transport corridor that connects Hungary, Croatia and Bosnia and Herzegovina on the stretch Budapest – Osijek – Sarajevo – Ploče.
In Bosnia and Herzegovina, the highway on Corridor Vc from the northern border with the Republic of Croatia stretches in the following direction: Svilaj – Odžak – Modriča – Doboj – Zenica – Kakanj – Visoko – Sarajevo – Konjic – Mostar – Čapljina – southern border with the Republic of Croatia, in the town of Bijača. Corridor Vc improves the connectivity of Bosnia and Herzegovina with neighboring countries and enhances the potential for economic development.
The project has the strong support of the FBiH Government, and it is expected that it will enable better integration of the country into European economic and social structures. The construction of the highway connecting Central Europe with the Adriatic Sea began with the construction of the Zenica-Sarajevo highway back in 1975.
GOLUBINJA TUNNEL
TUNNEL HRANJEN
ZENICA TUNNEL
ŠUNJA GLAVA TUNNEL – Fire alarm and fire protection
KVANJ TUNNEL – Ventilation, fire alarm and fire protection
TUNNEL KIČIN - Fire alarm and fire protection
GORICA TUNNEL - Fire alarm and fire protection
DEBELO BRDO TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection
TUNNEL ROŽNI KUCI - Ventilation, fire alarm and fire protection
KOMIĆ TUNNEL - Fire alarm and fire protection
TRAFFIC CONTROL CENTRE – MOSTAR NORTH - Central Fire Alarm Monitoring System
KOČINE TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection
SAMAC TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection
OSTRI RAT TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection
TRAFFIC CONTROL CENTRE – ZVIRIĆI - Central Fire Alarm Monitoring System
TUNNEL 1. MART:
Revision of the operational strategy for the management of the road tunnel ventilation system on the A1
BIJELA VLAKA TUNNEL - Fire alarm and fire protection