CTP Projekt

Infrastructure

CTP Projekt

Tunel Učka

Za potrebe izgradnje nove (lijeve) tunelske cijevi i rekonstrukcije postojeće (desne) cijevi tunela Učka, na dionici Vranja – Tunel Učka – Portal Kvarner, u sklopu AC Istarski ipsilon – A8, CTP PROJEKT je sudjelovao od 2011. do 2025. na sljedećim projektima:

PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA

PROJEKTI VENTILACIJE TUNELSKIH TRAFOSTANICA

PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE

ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA

PRIKAZ MJERA ZAŠTITE OD POŽARA

PLAN ZAŠTITE OD POŽARA

PROCJENA UGROŽENOSTI OD POŽARA

PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA

PROJEKTI IZVEDENOG STANJA

PROGRAMI PRIMOPREDAJNIH ISPITIVANJA

Desna cijev tunela Učka je duljine 5062 metara i izgrađena je u vidu jedne tunelske cijevi sa dvosmjernim jednotračnim prometom. Tunel Učka pušten je u promet 1981. godine i do izgradnje tunela Mala Kapela i Sveti rok bio je najduži tunel u Hrvatskoj.

U nastavku samog tunela Učka se na istarskoj strani nalaze i dva kraća jednocjevna tunela sa dvosmjernim jednotračnim prometom. To su tunel Zrinščak I (200 m) i tunel Zrinščak II (50 m).

U tijeku je rekonstrukcija desne cijevi nakon što je u promet puštena nova (lijeva) cijev tunela Učka.

2024. godine završena je izgradnja druge (lijeve) tunelske cijevi duljine 5634 metara koja je vođena približno paralelno sa postojećom. Desna i novoizgrađena lijeva tunelska cijev su međusobno povezane poprečnim prolazima za pješake, poprečnim prolazima za vozila kao i poprečnim prolazima za interventna vozila.

Nakon završetka rekonstrukcije, tunel Učka će u konačnici biti dvocijevni tunel s jednosmjernim prometom u svakoj cijevi, s dvije vozne trake po smjeru. Svi sustavi obje cijevi tunela bit će integrirani u cjelinu. Neki od tih sustava su vatrodojava, ventilacija, dinamička prometna signalizacija itd.

CTP Projekt

DC8 Pelješac
(most i tuneli)

Ovim projektom je izgrađeno ukupno 32,5 km novih cesta, od čega osnovu projekta čini izgradnja mosta, duljine 2,5 km, kao izravne cestovne veze između većeg dijela Hrvatske i južne Dalmacije, koja je neumskim koridorom (širine približno 10 km) odvojena od ostatka Hrvatske.

Projekt je podijeljen na tri faze izgradnje:

  1. faza: Most sa pristupnim cestama (na kopnu do državne ceste D8, na Pelješcu do lokalnog puta)
  2. faza: Pristupne ceste (Duboka – Sparagovići/Zaradeže)
  3. faza: Izgradnja stonske obilaznice (DC414), poddionice: Sparagovići/Zaradeže – Prapratno i Prapratno – Doli na državnoj cesti D8

Dionica Sparagovići-Doli uključuje tunele Polakovica (1242 m) i Supava (1290 m)

Dionica Duboka – Sparagovići uključuje most Pelješac te tunele Kamenice (499 m) i Debeli Brijeg (2467 m).

CTP Projekt bio je uključen sljedeće projekte:

Tuneli Kamenice, Debeli Brijeg, Polakovica, Supava

  • PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA (2014-2017)
  • PROJEKT VENTILACIJE TUNELSKE TRAFOSTANICE (2022)
  • PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE (2014-2022)
  • ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA (2014-2017)
  • PROJEKT IZVEDENOG STANJA VENTILACIJE TRAFOSTANICE (2023)

Pelješki Most

  • PROJEKT VATRODOJAVA UNUTRAŠNJOSTI ČELIČNE KONSTRUKCIJE (2021)
  • PROJEKT NUŽNE RASVJETA UNUTRAŠNJOSTI ČELIČNE KONSTRUKCIJE (2021)

CTP Projekt

Željeznički objekti

TUNEL SPLIT

Željeznički urbani tunel duljine 1892 m. Tunel ima jednu tunelsku cijev sa dvokolosiječnim prometom. U tijeku je rekonstrukcija tunela te izgradnja željezničke stanice unutar tunela.

CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:

  • ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA (2020)
  • PROJEKT SUSTAVA VENTILACIJE I ODVODNJE DIMA I TOPLINE (2024 – aktivan projekt)
  • PRIKAZ SVIH PRIMIJENJENIH MJERA ZAŠTITE OD POŽARA (2024 – aktivan projekt)

REKONSTRUKCIJA ŽELJEZNIČKOG KOLODVORA RIJEKA BRAJDICA I KONTEJNERSKOG TERMINALA BRAJDICA

Projekt se odvijao u 3 etape:

CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:

  1. a) Etapa – Izgradnja kontejnerskog terminala Brajdica
    b) Etapa – Rekonstrukcija kolodvora Rijeka Brajdica
  2. Etapa – Izgradnja novog izvlačnjaka

CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:

  • ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA (2014 – 2020)
  • PROJEKT VATRODOJAVE (2014 – 2020)
  • TPS – TELEFONSKI POZIVI U TUNELU (2014 – 2020)

Dionica: KRIŽEVCI-KOPRIVNICA-DRŽAVNA GRANICA

Dionica Križevci – Koprivnica – državna granica (42,6 km) sastavni je dio glavne željezničke koridorske pruge za međunarodni promet M201 DG – Botovo – Dugo Selo na koridoru RH2 te je ujedno dio dionice Rijeka – Zagreb – Budimpešta na Mediteranskome koridoru. Projektom se izvode radovi na dogradnji drugoga kolosijeka i rekonstrukciji postojećega kolosijeka od Križevaca do mađarske granice. Omogućit će se postizanje brzine vlakova do 160 km/h.

CTP Projekt bio je uključen u izradu Elaborata zaštite od požara (2014) za predmetnu dionicu.

Dionica: HRVATSKI LESKOVAC-KARLOVAC

Dionica Hrvatski Leskovac – Karlovac (44,0 km) sastavni je dio glavne koridorske željezničke pruge za međunarodni promet M202 Zagreb GK – Rijeka na koridoru RH2 te je ujedno dio dionice Rijeka – Zagreb – Budimpešta na Mediteranskome koridoru. Provedbom radova dionica Hrvatski Leskovac – Karlovac će biti osposobljena za najveću dopuštenu brzinu od 160 km/h.

Sadašnja jednokolosiječna elektrificirana pruga provedbom Projekta postat će dvokolosiječna. Također će se povećati konkurentnost luke Rijeka putem poboljšanja njezine prometne povezanosti s tržištima srednje Europe. Isto tako, Projekt će doprinijeti unaprjeđenju prigradskog prijevoza gradova Zagreba i Karlovca.

CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:

  • SUSTAV VATRODOJAVE I AUTOMATSKI SUSTAV ZA GAŠENJE POŽARA (2017)
  • ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA (2017)
  • SUSTAV VATRODOJAVE (2018)
  • AUTOMATSKO GAŠENJE POŽARA – NOVEC (2018-2019
  • ELABORAT ZAŠTITE NA RADU (2018)

CTP Projekt

DC8 Dionica Dugi Rat-Omiš (tuneli Brzet, Omiš, Komorjak i Dugi Rat)

Omiška obilaznica je dio projekta multimodalne platforme splitske aglomeracije i jedan od najvećih infrastrukturnih objekata u Splitsko-dalmatinskoj županiji, ukupne vrijednosti od 90 milijuna eura.

Projekti izgradnje obilaznice Omiša su obuhvaćali izgradnju novih cesta ukupne dužine 3,7 km, izgradnji novog tunela „Komorjak sjever“ u dužini od 600 m, tunela Omiš dužine 1470 m, tunela Brzet u dužini od 220 m, kao i izgradnji mosta preko rijeke Cetine u dužini od 225 metara.

Planiran je nastavak dionice prema Dugom Ratu te nastavak radova na tunelu Komorjak. U nastavku dionice nalaze se još tuneli Ljut 1 i Ljut 2 te tunel Dugi Rat duljine 852 m. Do izgradnje dionice državne ceste DC8 Stobreč – Dugi Rat – Omiš, u funkciji će biti odvojak tunela „Komorjak sjever“, dok se ne izgradi poddionica od km 15+800 do km 17+005,50, te dok se ista ne poveže s državnom cestom DC8 i na taj način se ostvari prometna cjelina.

Po puštanju u promet poddionice od km 15+800 do km 17+005,50, odvojak tunela „Komorjak sjever“ kao i dio državne ceste do državne ceste DC70 više neće biti u prometnoj funkciji već će služiti isključivo za potrebe održavanja, kao evakuacijski izlaz u slučaju incidentnih situacija te kao moguć pristupni pravac za vatrogasnu intervenciju.

CTP Projekt je izradio projekte za izgrađeni dio dionice te je uključen u projektiranje nastavka dionice:

ALGORITMI POŽARNIH SCENARIJA (2009)

ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA (2012-2021)

PROJEKT VENTILACIJE TUNELA (2013-2024)

PROJEKT VENTILACIJE TUNELSKE TRAFOSTANICE (2019-2023)

PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE (2013-2023)

STUDIJE UGROŽENOSTI OD POŽARA (2018-2023)

ANALIZA RIZIKA PRIJEVOZA OPASNIH TERETA (2018)

PRIKAZ SVIH PRIMIJENJENIH MJERA ZAŠTITE OD POŽARA (2024)

PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNIH ISPITIVANJA (2024)

CTP Projekt

Dionica Bar – Boljare (CG) – 15 tunela

Autocesta Bar – Boljare je autocesta u Crnoj Gori, dio autoceste Beograd – Bar. Planirana dužina je 165 km, a autocesta će imati 48 tunela te 107 mostova i vijadukata. Enormni troškovi izgradnje rezultat su planinskog terena na većini planirane dionice. Izgradnja ove autoceste od strateškog je značaja za Crnu Goru.

Autocesta će ići dionicom kroz Berane, Andrijevicu, Mateševo, Smokovac, pored Podgorice, sve do Bara. Autocesta je dizajnirana da poveže luku Bar na crnogorskoj jadranskoj obali sa susjednom Srbijom.

CTP Projekt bio je uključen u projekt 2017. godine za 15 tunela.

PROJEKT VENTILACIJE TUNELA

PROJEKTI VATRODOJAVE I VATROZAŠTITE

ELABORATI ZAŠTITE OD POŽARA

PROJEKTANTSKO MIŠLJENJE - OCJENA VATROOTPORNOSTI BETONSKOG KABELSKOG KANALA U TUNELIMA NA AC BAR - BOLJARE

CTP Projekt

Tunel Mala Kapela

Tunel Mala Kapela najduži je cestovni tunel u Hrvatskoj, na autocesti A1. Nalazi se u predjelu između sela Jezerane i Modruš između izlaza za Ogulin i za Brinje na autocesti A1.

Tunel ima dvije cijevi koje su međusobno razmaknute 25 metara. Cijevi ovog tunela su različitih dužina, jedna je duga 5780 metara a druga 5821 metar. Zapadna cijev tunela puštena je u promet 15. lipnja 2005. godine. Istočna cijev u promet je puštena 30. svibnja 2009.

Obje tunelske cijevi su opremljene ventilacijom, potpunom svjetlosnom i znakovnom signalizacijom, izlazima u slučaju nužde, proširenjima za zaustavljanje u slučaju nužde a same cijevi su na više mjesta povezane manjim prolazima u slučaju da jedna od cijevi bude blokirana, od tih prolaza 6 je za vozila a 14 je pješačkih.

CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:

PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA

PROJEKTI VATRODOJAVE

PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA

ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA

CTP Projekt

Tunel Sveti Rok

Tunel Sveti Rok je cestovni tunel u Lici, na autocesti A1 od Zagreba do Dubrovnika. Dugačak je 5679 m, odnosno 5670 m (lijeva i desna cijev), prolazi kroz Velebit između naselja Sveti Rok (sa sjeverne strane, po njemu je i dobio ime) i Maslenice (s južne strane). Zapadna cijev tunela otvorena je 2003. godine, dok je istočna otvorena 30. svibnja 2009.

CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:

PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA

PROJEKTI VATRODOJAVE

PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA

ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA

CTP Projekt

Tunel Sveti Ilija

Tunel je dugačak 4248 m, ima kolnik od 7,7 m i servisnu cijev sa zapadne strane dugu 4255,62 m. Tunel se nalazi na trasi državna cesta D76. Prolazi kroz Biokovo između naselja Bast u općini Baška Voda (s južne strane) i Rastovac u općini Zagvozd (sa sjeverne strane).

Nazvan je po istoimenom biokovskom vrhu podno kojeg se nalazi. Radi se o četvrtom po duljini tunelu u Hrvatskoj, ali je po nadsloju od 1336,5 m, odnosno visini stijena od tunelske cijevi do vrha planine, prvi cestovni tunel u Europi u krškom masivu. Gradnja tunela počela je 25. ožujka 2008. godine sa sjeverne strane. Tunel je probijen 21. siječnja 2010. godine.

CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:

PROJEKTI VENTILACIJE TUNELA

PROJEKTI VATRODOJAVE

PROGRAMI I IZVJEŠTAJI POŽARNOG ISPITIVANJA

ELABORAT ZAŠTITE OD POŽARA

STUDIJA UGROŽENOSTI OD POŽARA

PROJEKT VENTILACIJE TRAFO-STANICE U POPREČNIM PROLAZIMA ZA VOZILA

ELEKTRO PROJEKT - VRATA U POPREČNIM PROLAZIMA ZA INTERVENTNA VOZILA I U SERVISNOM TUNELU

PROCJENA UGROŽENOSTI OD POŽARA I TEHNOLOŠKE EKSLOZIJE

PLAN ZAŠTITE OD POŽARA

REVIZIJA - PROCJENA UGROŽENOSTI OD POŽARA I TEHNOLOŠKE EKSPLOZIJE

REVIZIJA - PLAN ZAŠTITE OD POŽARA

REVIZIJA ANALIZE OPASNIH TERETA (DG-QRAM)

CTP Projekt

Tuneli na dionici Dramlje-Šentjur (Slovenija)

Dionica je spojna cesta u Republici Sloveniji. Na spomenutoj dionici nalaze se 3 tunela, Kozarica, Kameno i Brezovje. Kameno je najdulji od 3 tunela sa 650 m i radi se o ukopanom tunelu kvadratnog presjeka.

CTP Projekt bio je uključen u sljedeće projekte:

ANALIZA RIZIKA

SUSTAV VENTILACIJE

STUDIJA UGROŽENOSTI OD POŽARA

RADNI I SIGURNOSNI SUSTAVI TUNELA

CTP Projekt

Koridor VC – tuneli u BIH

Koridor Vc je multimodalni (cestovni i željeznički) transportni koridor koji povezuje Mađarsku, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu na potezu Budimpešta – Osijek – Sarajevo – Ploče.

U Bosni i Hercegovini autocesta na Koridoru Vc od sjeverne granice s Republikom Hrvatskom pruža se pravcem: Svilaj – Odžak – Modriča – Doboj – Zenica – Kakanj – Visoko – Sarajevo – Konjic – Mostar – Čapljina – južna granica s Republikom Hrvatskom, u mjestu Bijača. Koridor Vc poboljšava povezanost Bosne i Hercegovine sa susjednim zemljama i unapređuje potencijale za ekonomski razvoj.

Projekt ima snažnu podršku Vlade FBiH, a očekuje se da će omogućiti bolju integraciju zemlje u europske ekonomske i društvene strukture. Izgradnja autoceste koja povezuje Srednju Europu s Jadranskim morem započela je izgradnjom autoceste Zenica – Sarajevo davne 1975. godine.

Za sljedeće tunele CTP Projekt je radio Revizije projekata ventilacije, vatrodojave i zaštite od požara te revizije analize rizika:

TUNEL GOLUBINJA

TUNEL HRANJEN

TUNEL ZENICA

CTP Projekt je izradio sljedeće projekte za tunele koji su dio koridora Vc u BiH:

TUNEL ŠUNJA GLAVA– Vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL KVANJ– Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL KIČIN - Vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL GORICA - Vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL DEBELO BRDO - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL ROŽNI KUCI - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL KOMIĆ - Vatrodojava i vatrozaštita

COKP – MOSTAR SJEVER - Centralni nadzorni sustav vatrodojave

TUNEL KOČINE - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL SAMAC - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita

TUNEL OŠTRI RAT - Ventilacija, vatrodojava i vatrozaštita

COKP – ZVIRIĆI - Centralni nadzorni sustav vatrodojave

TUNEL 1. MART:

  • Operativna strategija sustava ventilacije
  • Analiza mogućih nedostataka u radu sustava ventilacije
  • Program požarnog ispitivanja sustava ventilacije i vatrodojave

Revizija operativne strategije upravljanja sustavom ventilacije cestovnih tunela na A1

TUNEL BIJELA VLAKA - Vatrodojava i vatrozaštita

CTP Projekt

Učka Tunnel

For the purpose of building a new (left) tunnel tube and reconstruction of the existing (right) Učka tunnel tube, on the section Vranja – Učka Tunnel – Portal Kvarner, as part of the AC Istrian Y – A8, CTP PROJEKT participated from 2011 to 2025 in the following projects:

TUNNEL VENTILATION DESIGN

TUNNEL SUBSTATION VENTILATION DESIGN

FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGN

FIRE PROTECTION STUDIES

DISPLAY OF FIRE PROTECTION MEASURES

FIRE PROTECTION PLAN

FIRE RISK ASSESSMENT

FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS

AS-BUILT DESIGNS

HANDOVER TEST PROGRAMS

The right tube of the Učka Tunnel is 5062 meters long and was built as a single tunnel tube with two-way single-lane traffic. The Učka Tunnel was opened to traffic in 1981 and until the construction of the Mala Kapela and Sveti Rok tunnels, it was the longest road tunnel in Croatia. In the continuation of the Učka Tunnel itself, on the Istrian side, there are two shorter single-tube tunnels with two-way single-lane traffic.

These are the Zrinščak I Tunnel (200 m) and the Zrinščak II Tunnel (50 m). The reconstruction of the right tube is underway after the new (left) tube of the Učka Tunnel was opened to traffic.

In 2024, the construction of the second (left) tunnel tube was completed, with a length of 5634 meters, which runs approximately parallel to the existing one. The right and newly built left tunnel tubes are interconnected by cross passages for pedestrians, cross passages for vehicles, and cross passages for emergency vehicles.

After the reconstruction is complete, the Učka Tunnel will ultimately be a two-tube tunnel with one-way traffic in each tube, with two lanes in each direction.

All systems of both tunnel tubes will be integrated into a whole. Some of these systems are fire alarm, ventilation, dynamic traffic signalization, etc.

CTP Projekt

DC8 Pelješac
(Bridge and Tunnels)

With this project, a total of 32.5 km of new roads has been constructed, with its core being the construction of a 2.5 km long bridge, providing a direct road connection between the majority of Croatia and southern Dalmatia, which is separated from the rest of the country by the Neum corridor (approximately 10 km wide).
The project was divided into three phases of construction:
  1. Phase: Bridge with access roads (on the mainland to the state road D8, on Pelješac to the local road)
  2. Phase: Access roads (Duboka – Sparagovići/Zaradeže)
  3. Phase: Construction of the Ston bypass (DC414), subsections: Sparagovići/Zaradeže – Prapratno and Prapratno – Doli on the state road D8
The Sparagovići-Doli section includes the tunnels Polakovica (1242 m) and Supava (1290 m) The Duboka – Sparagovići section includes the Pelješac Bridge and the tunnels Kamenice (499 m) and Debeli Brijeg (2467 m).
CTP Projekt was involved in the following projects:

Tunnels Kamenice, Debeli Brijeg, Polakovica, Supava

  • TUNNEL VENTILATION DESIGNS (2014-2017)
  • TUNNEL SUBSTATION VENTILATION DESIGN (2022)
  • FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGNS (2014-2022)
  • FIRE PROTECTION STUDIES (2014-2017)
  • DESIGN OF THE AS-BUILT VENTILATION CONDITION OF THE SUBSTATION (2023)
Pelješac Bridge
  • STEEL STRUCTURE INTERIOR FIRE ALARM DESIGN (2021)
  • EMERGENCY LIGHTING DESIGN FOR THE INTERIOR OF A STEEL STRUCTURE (2021)

CTP Projekt

Railway Facilities

SPLIT TUNNEL

Railway urban tunnel 1892 m long. The tunnel has one tunnel tube with double-track traffic. The reconstruction of the tunnel and the construction of a railway station within the tunnel are underway.

CTP Projekt was involved in the following projects:

  • FIRE PROTECTION STUDY (2020)
  • SMOKE AND HEAT VENTILATION AND EXHAUST SYSTEM PROJECT (2024 – active project)
  • OVERVIEW OF ALL APPLIED FIRE PROTECTION MEASURES (2024 – active project)

RECONSTRUCTION OF THE RIVER BRAJDICA RAILWAY STATION AND THE BRAJDICA CONTAINER TERMINAL

The project was carried out in 3 stages:

CTP Projekt je izradio sljedeće projekte:

  1. a) Stage – Construction of the Brajdica Container Terminal
    b) Stage – Reconstruction of the Rijeka Brajdica Station
  2. Stage – Construction of a new drawbar
CTP Projekt was involved in the following projects:
  • FIRE PROTECTION STUDIES (2014 – 2020)
  • FIRE ALARM PROJECT (2014 – 2020)
  • TPS – PHONE CALLS IN THE TUNNEL (2014 – 2020)

Section: KRIŽEVCI-KOPRIVNICA-STATE BORDER

The section Križevci – Koprivnica – state border (42.6 km) is an integral part of the main railway corridor line for international traffic M201 DG – Botovo – Dugo Selo on the corridor RH2 and is also part of the section Rijeka – Zagreb – Budapest on the Mediterranean corridor. The project carries out works on the extension of the second track and the reconstruction of the existing track from Križevci to the Hungarian border. It will be possible to reach train speeds of up to 160 km/h.

CTP Projekt was involved in the preparation of the Fire Protection Study (2014) for the section in question.

Section: HRVATSKI LESKOVAC-KARLOVAC

The section Hrvatski Leskovac – Karlovac (44.0 km) is an integral part of the main corridor railway line for international traffic M202 Zagreb GK – Rijeka on the corridor RH2 and is also part of the section Rijeka – Zagreb – Budapest on the Mediterranean corridor. With the implementation of the works, the section Hrvatski Leskovac – Karlovac will be enabled for the maximum permitted speed of 160 km/h.

The current single-track electrified line with the implementation of the project will become double-tracked. The competitiveness of the Port of Rijeka will also be increased by improving its transport connections with Central European markets. Also, the Project will contribute to the improvement of suburban transport in the cities of Zagreb and Karlovac.

CTP Projekt was involved in the following projects:

  • FIRE ALARM SYSTEM AND AUTOMATIC FIRE EXTINGUISHING SYSTEM (2017)
  • FIRE PROTECTION STUDY (2017)
  • FIRE ALARM SYSTEM (2018)
  • AUTOMATIC FIRE EXTUINGUISHING – NOVEC (2018-2019)
  • STUDY OF OCCUPATIONAL SAFETY (2018)

CTP Projekt

DC8 Section Dugi Rat-Omiš (Tunnels Brzet, Omiš, Komorjak and Dugi Rat)

The Omiš bypass is part of the multimodal platform project of the Split agglomeration and one of the largest infrastructure facilities in the Split-Dalmatia County, with a total value of 90 million euros.

The projects for the construction of the Omiš bypass included the construction of new roads with a total length of 3.7 km, the construction of a new tunnel “Komorjak sjever” in the length of 600 m, the Omiš tunnel with a length of 1470 m, the Brzet tunnel in the length of 220 m, as well as the construction of a bridge over the Cetina River in the length of 225 meters.

The section is planned to continue towards Dugi Rat and to continue work on the Komorjak tunnel. The section continues with the Ljut 1 and Ljut 2 tunnels and the 852 m long Dugi Rat tunnel. Until the construction of the DC8 Stobreč – Dugi Rat – Omiš state road section, the “Komorjak sjever” tunnel branch will be in operation, until the subsection from km 15+800 to km 17+005.50 is built, and until it is connected to the DC8 state road, thus creating a traffic unit.

After the subsection from km 15+800 to km 17+005.50 is opened to traffic, the “Komorjak sjever” tunnel branch, as well as the part of the state road to the DC70 state road, will no longer be in traffic function, but will serve exclusively for maintenance purposes, as an evacuation exit in case of incidents, and as a possible access route for firefighters.

CTP Projekt designed the projects for the completed section and is involved in the design of the continuation of the route.

FIRE SCENARIO ALGORITHMS (2009)

FIRE PROTECTION STUDIES (2012-2021)

TUNNEL VENTILATION DESIGN (2013-2024)

TUNNEL SUBSTATION VENTILATION DESIGN (2019-2023)

FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGNS (2013-2023)

FIRE RISK STUDIES (2018-2023)

RISK ANALYSIS OF THE TRANSPORT OF DANGEROUS GOODS (2018)

OVERVIEW OF ALL APPLIED FIRE PROTECTION MEASURES (2024)

FIRE TEST PROGRAMS AND REPORTS (2024)

CTP Projekt

Section Bar – Boljare (MNE) – 15 Tunnels

The Bar – Boljare highway is a highway in Montenegro, part of the Belgrade – Bar highway. The planned length is 165 km, and the highway will have 48 tunnels and 107 bridges and viaducts. The enormous construction costs are the result of the mountainous terrain on most of the planned section. The construction of this highway is of strategic importance for Montenegro. The highway will go along the section through Berane, Andrijevica, Mateševo, Smokovac, near Podgorica, all the way to Bar. The highway is designed to connect the port of Bar on Montenegro’s Adriatic coast with neighboring Serbia. CTP Project was included in the 2017 project for 15 tunnels.

TUNNEL VENTILATION DESIGN

FIRE ALARM AND FIRE PROTECTION DESIGNS

FIRE PROTECTION STUDIES

DESIGN OPINION - ASSESSMENT OF FIRE RESISTANCE OF CONCRETE CABLE DUCT IN TUNNELS ON HIGHWAY BAR - BOLJARE

CTP Projekt

Mala Kapela Tunnel

The Mala Kapela tunnel is the longest road tunnel in Croatia, on the A1 motorway. It is located in the area between the villages of Jezerane and Modruš between the exit to Ogulin and Brinje on the A1 motorway.

The tunnel has two tubes that are spaced 25 meters apart. The tubes of this tunnel are of different lengths, one is 5780 meters long and the other is 5821 meters long. The western tube of the tunnel was opened to traffic on June 15, 2005.

The eastern tube was put into service on May 30, 2009. Both tunnel tubes are equipped with ventilation, full light and sign signalling, emergency exits, emergency stop extensions, and the tubes themselves are connected in several places by smaller passages in case one of the tubes is blocked, of these passages 6 are for vehicles and 14 are pedestrian.

CTP Projekt was involved in the following projects:

TUNNEL VENTILATION DESIGN

FIRE ALARM DESIGN

FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS

FIRE PROTECTION STUDY

CTP Projekt

Sveti Rok Tunnel

The Sveti Rok Tunnel is a road tunnel in Lika, on the A1 motorway from Zagreb to Dubrovnik.

It is 5679 m long, or 5670 m (left and right tubes), passing through Velebit between the settlements of Sveti Rok (on the north side, after which it was named) and Maslenica (on the south side). The west tube of the tunnel was opened in 2003, while the east tube was opened on May 30, 2009.

CTP Projekt was involved in the following projects:

TUNNEL VENTILATION DESIGN

FIRE ALARM DESIGN

FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS

FIRE PROTECTION STUDY

CTP Projekt

Sveti Ilija Tunnel

The tunnel is 4248 m long, has a pavement of 7.7 m and a service tube on the west side 4255.62 m long. The tunnel is located on the route of the state road D76. It passes through Biokovo between the village of Bast in the municipality of Baška Voda (on the south side) and Rastovac in the municipality of Zagvozd (on the north side). It is named after the Biokovo peak of the same name, at the foot of which it is located.

It is the fourth longest tunnel in Croatia, but with an overlay of 1336.5 m, i.e. the height of the rocks from the tunnel tube to the top of the mountain, it is the first road tunnel in Europe in the karst massif. The construction of the tunnel began on March 25, 2008, on the north side. The tunnel was breached on January 21, 2010.

CTP Projekt was involved in the following projects:

TUNNEL VENTILATION DESIGN

FIRE ALARM DESIGN

FIRE TESTING PROGRAMS AND REPORTS

FIRE PROTECTION STUDY

FIRE RISK STUDY

SUBSTATION VENTILATION DESIGN IN TRANSVERSE PASSAGES FOR VEHICLES

ELECTRICAL DESIGN - DOORS IN THE TRANSVERSE PASSAGES FOR EMERGENCY VEHICLES AND IN THE SERVICE TUNNEL

FIRE AND TECHNOLOGICAL EXPLOSION RISK ASSESSMENT

FIRE PROTECTION PLAN

AUDIT - FIRE AND TECHNOLOGICAL EXPLOSION RISK ASSESSMENT

AUDIT - FIRE PROTECTION PLAN

HAZARDOUS GOODS ANALYSIS AUDIT (DG-QRAM)

CTP Projekt

Tunnels on the Dramlje-Šentjur Section (Slovenia)

The section is a connecting road in the Republic of Slovenia. There are 3 tunnels on the mentioned section, Kozarica, Kameno and Brezovje. Kameno is the longest of the 3 tunnels at 650 m and is a buried tunnel with a square cross-section.

CTP Projekt was involved in the following projects:

RISK ANALYSIS

VENTILATION SYSTEM DESIGN

FIRE RISK STUDY

TUNNEL OPERATING AND SAFETY SYSTEMS

CTP Projekt

Corridor Vc – Tunnels in Bosnia and Herzegovina

Corridor Vc is a multimodal (road and rail) transport corridor that connects Hungary, Croatia and Bosnia and Herzegovina on the stretch Budapest – Osijek – Sarajevo – Ploče.

In Bosnia and Herzegovina, the highway on Corridor Vc from the northern border with the Republic of Croatia stretches in the following direction: Svilaj – Odžak – Modriča – Doboj – Zenica – Kakanj – Visoko – Sarajevo – Konjic – Mostar – Čapljina – southern border with the Republic of Croatia, in the town of Bijača. Corridor Vc improves the connectivity of Bosnia and Herzegovina with neighboring countries and enhances the potential for economic development.

The project has the strong support of the FBiH Government, and it is expected that it will enable better integration of the country into European economic and social structures. The construction of the highway connecting Central Europe with the Adriatic Sea began with the construction of the Zenica-Sarajevo highway back in 1975.

For the following tunnels, CTP Projekt has done audits of ventilation, fire alarm and fire protection designs and risk analysis audits:

GOLUBINJA TUNNEL

TUNNEL HRANJEN

ZENICA TUNNEL

CTP Projekt was involved in the following projects for tunnels that are part of Corridor Vc in BiH:

ŠUNJA GLAVA TUNNEL – Fire alarm and fire protection

KVANJ TUNNEL – Ventilation, fire alarm and fire protection

TUNNEL KIČIN - Fire alarm and fire protection

GORICA TUNNEL - Fire alarm and fire protection

DEBELO BRDO TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection

TUNNEL ROŽNI KUCI - Ventilation, fire alarm and fire protection

KOMIĆ TUNNEL - Fire alarm and fire protection

TRAFFIC CONTROL CENTRE – MOSTAR NORTH - Central Fire Alarm Monitoring System

KOČINE TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection

SAMAC TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection

OSTRI RAT TUNNEL - Ventilation, fire alarm and fire protection

TRAFFIC CONTROL CENTRE – ZVIRIĆI - Central Fire Alarm Monitoring System

TUNNEL 1. MART:

  • Operational strategy of the ventilation system
  • Analysis of possible defects in the operation of the ventilation system
  • Fire test program for ventilation and fire alarm systems

Revision of the operational strategy for the management of the road tunnel ventilation system on the A1

BIJELA VLAKA TUNNEL - Fire alarm and fire protection